tussenstop sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicolerosanne - WaarBenJij.nu tussenstop sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicolerosanne - WaarBenJij.nu

tussenstop sydney

Door: webmaster

14 Januari 2009 | Australië, Sydney

lieve mensen,
even een kort berichtje vanuit het HETE Sydney.... het is hier 30 graden!!! gnagnagna... en 12 uur 'smiddags... Raar idee dat jullie nu slapen (hopelijk) omdat Quantas de vlucht nog niet lang genoeg vond zijn we in Frankfurt begonnen met 2,5 vertraging... gebrek aan de motoren en bevriezing van de vleugels... fijn!!! en we moesten nog gaan! enfin... 12 uur later (ondertussen heerlijke maaltijden, een prive bioscoop en spelletjes computer verder) geland in Singapor! alsof het niks was hier ook nog wat vertraging opgelopen, hoeveel weten we niet meer aangezien we door verschillende tijdszones zijn gegaan etc. nu een langere stop op Sydney en over 5 uur door naar Cristcurch waar we om 11 uur lokale tijd landen wat 11 'smorgens bij jullie is!
We letten goed op onze tassen, op wat drugs smokkel na en dat we de boardingspassen vergeten op het toilet!
we gaan hier nu nog ff wat scoren en dan vanuit new-zealand het volgende bericht!
liefs Nicole & Rosanne

• 14 Januari 2009 - 05:25

Lara:

BOARDINGPASSEN VERGETEN OP DE WC!!!!!!!????? neeeee niet normaal!!!
    veel plezier lieffies
    xlara

• 14 Januari 2009 - 07:12

Truus:

Hallo meiden,

Vlieg ze nog even !
    Met jullie is ook de sneeuw verdwenen en we krijgen er regen voor terug.In Christchurch schijnt de zon, heb ik op weeronline gezien. Geniet ze.Groetjes,
    Truus

• 14 Januari 2009 - 08:46

Irma G.:

Hey Meiden.. klinkt goed die temperatuur. Als jullie dit lezen zijn jullie al lekker in new-zealand!
    Trouwens Nicole ik ben gisteravond 13 januari heel laat peettante geworden van Jordy, kei lief & mooi kereltje :)
    Have Fun!

Liefs xx Irma!

• 14 Januari 2009 - 08:50

Inge:

Hey Nicole en Rosanne,

Ik was te laat met m'n smsje... maar bij deze nogmaals veel plezier en geniet volop van jullie avontuurlijke reis!
    Groetjes, Inge

• 14 Januari 2009 - 12:55

Leonne:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Het weer daar is beter dan hier! Gisteren regen regen en nog eens regen! veerdeel is wel dat de paarden nu weer lekker in de bak kunnen.
    Doe voorzichtig en check, check en dubbelcheck!!! :-)
    dikke kus
    leonne ( frank karina)

• 15 Januari 2009 - 05:26

Kiki:

Boardingpassen vergeten op de wc...
    Zeg dames waarom kijk ik daar niet van op!!??
    Vlieg ze nog even en veel veel pleier!
    Groetjes xx kiki

• 15 Januari 2009 - 09:52

Roos:

Al net zo'n lekker begin als in Douala...qua temperatuur dan...
    Ik kijk er ook niet van op dat jullie je boardingpassen vergeten op het toilet!!

Veel plezier verder en in mn nachtdienst volgende week zal ik jullie mailen met alle roddels en andere toestanden vanuit hier;)

XX roos

• 15 Januari 2009 - 10:22

Marjolein:

hey roos en nicole!

ook even via jullie waar ben jij, heel veel plezier daar beneden. en heb me ook gelijk aangemeld voor de mailservice.
    had al van marilo gehoord dat jullie tassen goed beveiligd waren.
    x marjolein

• 15 Januari 2009 - 12:19

Hapse Girl:

Heel veel plezier daar in Christchurch.

Groetjes,
    De dames

• 15 Januari 2009 - 14:00

Dirk.:

zo jullie zitten nu in het zuiden ik bem nu weer treug gekomen van uit zuiden maar dan brazil daar was het maar 35 graden .verder maak er er een goede tijdt daar onder.

• 15 Januari 2009 - 14:50

Gerda:

Hallo Nicole en Rosanne,
    Ach ja kleinigheidje houd je toch. Let ook maar goed op elkaar. Veel plezier.
    Groetjes Gerda en fam.

• 15 Januari 2009 - 19:02

Dorien:

Heey Rosanne en Nicole,

Leuk jullie verhaal te lezen! Mijn vlucht naar Peru is prima verlopen gelukkig. Hoop dat jullie vlucht naar NZ wat beter gaat, maar dat zal vast wel! Dat warme weer bevalt me idd ook prima. Benieuwd naar de volgende verhalen!

Veel plezier, geniet ervan!

Groetjes Dorien
    (dorienjacobs.waarbenjij.nu)

• 16 Januari 2009 - 08:00

Karin:

Hoi Meiden,
    Het begint dan al goed. Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel leifs van ons. Marjoleine geniet vna het thuis zijn en Saskia heeft een leenpaard misschien is nu Engeliland mogelijk! Dus hir ook weer veel gebeurtenissen.
    Doei en zoentje s voor Roos en tsja Nicole groetjes want zoentjes aan een onbekende is ook zo raar.